منتديات توتى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أجمد منتدى على مستوى المنتديات

الرئيسيةأهلا بكمأحدث الصورالتسجيلدخول

مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده !

كاتب الموضوعرسالة
Admin
إداره المنتدى
إداره المنتدى
Admin

الهوايه : مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده ! Swimmi10
العمل : ملكش دعوه
[ Sms ..~ : لا إله الإ الله

مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده ! Empty
مُساهمةموضوع: مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده !   مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده ! Emptyالإثنين نوفمبر 30, 2009 12:55 am

مى عز الدين: انا مش مجنونه علشان اعمل كده ! Mai_ezz150_tcm6-1149628

حالة من الغضب الشديد تسيطر هذه الايام على الفنانة الشابة مى عز الدين بسبب الشائعات التى طاردتها خلال الايام الماضية عن موافقتها على مشاركة المطرب الشعبى بعرور فى مجموعة من الافراح وذلك خلال الفترة المتبقية من الصيف مقابل حصولهما معا على اجر قدره 20 الف جنيه عن كل فرح سيشاركان فى احيائه .
مى عز الدين اعربت عن استيائها الشديد من هذة الشائعات الغريبة ومما ضاعف من حزنها تصديق البعض لهذا الكلام رغم عدم منطقيته وقالت بالنص: انا لسة ماتجننتش علشان اعمل كده .
كانت القصة قد بدأت بعد مشاركة مى فى احدى حفلات الزفاف على سبيل المجاملة ولاحظ الجميع حالة الانسجام بينها وبين بعرور بعد رقصها على غنائه بنفس الشكل الذى ظهرا فيه معا فى الفيلم السينمائى (ايظن) الذى عرض فى بداية هذا العام وحقق نجاحا طيبا فانهالت عليهما التهانى لهذا النجاح وعلى الفور قامت احدى الصحف بنشر خبر قالت فيه: الان ولفترة محدودة يمكنك حجز مى عز الدين وبعرور لاحياء اى من ليالى القاهرة نظير اجر 20 الف جنيه بخلاف النقوط وصدق البعض هذا الكلام مما اثار غضبها واستيائها.

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» 15 الخامس عشر سبب علشان تتأكد انك بتحب بجد !!!!
» 5 نصايح علشان تبئى واثقه فى نفسك
» اكتب نبذة عن حياتك انت علشان تبقا اخونا او اختنا بجد
» لقاء مع نجم ستار اكاديمي ناظم عز الدين وكشفه بعض الاسرار