منتديات توتى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أجمد منتدى على مستوى المنتديات

الرئيسيةأهلا بكمأحدث الصورالتسجيلدخول

فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شاعر الحب
عضو جديد
عضو جديد
شاعر الحب

الهوايه : فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Travel10
العمل : فندق فور سيزن سان استفانو
[ Sms ..~ : تضيء في ظلام أيامناشمعة .. فابحث عن قلب يمنحك الضوء ولاتترك نفسك رهينة لأحزان الليالي المظلمة..لاتكن مثل مالك الحزين .. هذاالطائرالعجيب الذي يغني أجمل الحانه وهو ينزف .. فلاشيء في الدنيايستحق من دمك نقطة واحدة..لم تكن هذه السطور مجردكلام جميل عابر ولكنهامشاعر قلب عاشها حرفاً حرفا ❤️ リム尺ム❤️

فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Empty
مُساهمةموضوع: فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى   فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Emptyالخميس سبتمبر 10, 2009 9:02 pm

بس الله الحمان الرحيم
احب احكى شويه عن نفسى وبعدين احكى حكيتى مع الايام

السلام عليكم I love you
الاسم محمود صلاح
واصدقائى فى كتير اسماءليه تانيه مودى ابو صلاح لاح وحوده
العمر21 سنه
الدراسه سياحه ابو قير اسكندريه
الحاله الاجتماعيه اعزب
اسكندريه
الوظيفه فندق فورسيزون اسكندريه سان استفانو
بدايه حكيتى
انا ولدى مدير عام فى الشركه واخواتى احمد محاسب ومحمد مهندس كمبيوتر فى السعديه واسماء محاسبه مينفعش اكون اقل من اخواتى وانا كنت فاشا فى الدراسه فاشل بسبب الاصدقاء كنت مطنش للدراسه
مش بحب حاجه اسمها انجليزى وانا مسافر امريكا مش عارف اعمل ايه المهم
كنت فى سنه 2 سنوى جبت ماده انجليزى وماده تانيه مرديتش ادخل الامتحنات وكنت مخنوق من نفسى اوى ازاى اجيب مواد قلت لازم اشتغل علشان مشوفش حد وله حد يشوفنى فقررت اشتغل اى حاجه
واحد صحبى قالى تيجى تشتغل معايه فى فندق هلتون دى كانت اول لمسه ليه فى السياحه والتغير وتغير مصيرى من الفشل الى النجاح اما اشتغلت حسيت بمعنه الفلوس وازى بتيجى وازى تتعب علشان الفلوس اشتغل وانتو عرفين اول مره واحد يشتغل فى حياته يكون مع الشغل ازاى وكل حاجه تكون فى اولها صعبه اشتغل فى الفندق فى قصم البنكوت يعنى قصم الحفلات واشتغل واتعلمت وتحبت كتير اشتغل فى فندق هلتون جرين بلازا 3سنين ونص وهلتون مكتبه الاسكندريه 1 والحمد الله نجحت فى الدراسه مع الشغل ودخلت كليه سياحه وفنادق فندق هلتون 5 نجوم واشتغل فى فندق فورسيزون سان استفانو ود7 نجوم يعنى لازم تجرب وتشوف نفسك اد المسوليه وله لا يعنى كل واحد فشل مره فى حخياته لازم يتعلم منها وانا المواد الى جبتها فى السانوى فديتنى كتير وغيرت حياتى انا عمرى ما فكرت اشتغل فى السياحه ودلوقتى انا حاجه كبيره فى الشغل والحمد الله جتلى هجره امريكا تعرفو لو كنت نجحت فى السانوى على طول كانت راحت الهجرهمنى علشان انا دلوقتى داخل سنه 3 فى الكليه ولو كنت داخل 4 مكنتش اعرف اسافر علشان الجيش وده نصيب مكتب يعنى لو حد حصلو حاجه ميزعلش ربنا كتبلك انته حتكون ايه وتحب مين وتتجوز مين انا شكلى طولت عليكو بس انا مش عارف كتبت ايه لو كلام معجبكمش اسف بس انا كنت بفضفت مع نفسى مودى
Admin
إداره المنتدى
إداره المنتدى
Admin

الهوايه : فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Swimmi10
العمل : ملكش دعوه
[ Sms ..~ : لا إله الإ الله

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى   فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Emptyالجمعة سبتمبر 11, 2009 1:05 am

نورت المنتدى كله يا قمرنا
A_Y_A
مشرفه القسم الترفيهى
مشرفه القسم الترفيهى
A_Y_A

الهوايه : فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Travel10
العمل : طالبــة انا
[ Sms ..~ : مااجمل ان يبكي الانسان والبسمة في شفتيه ***وان يضحك والدمعة في عينيه
[الأوسمهّّّّ ~ : فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى 12lmehehl

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى   فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى Emptyالجمعة سبتمبر 11, 2009 5:42 pm

فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى 1vh7

فضفضه عن نفسى شاعر الحب مودى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» همسات حب سحرتنى شاعر الحب مودى
» انتى فى القلب وحدك شاعر الحب مودى
» احلى ترحيب للعضو الجديد (شاعر الحب)
» حبيبى اين انت مودى
» مودى احترام المشاعر